The 12 days of Christmas: Piparkoogid

Enda arvates tegin ma rohkem pilte, aga tuleb välja, et mitte. Kasutasin Eesti Leivatööstuse piparkoogitainast ning glasuure. Ma pean tunnistama, et seda tainast oli äärmiselt ebameeldiv rullida: jäi pidevalt kinni (kuigi lisasin lõpuks üpriski palju jahu), plaadile pannes lagunes kuju laiali. Algselt arvasin, et sellest tuleb üks korralik katastroof. 




Ahjus hoidsin 180 C juures (pöördrõhk) umbes 9-10 minutit. Ma pole eriline piparkoogi sõber, need on laual ilusad, kuid meie kodus need pigem lauale jäävadki. Seekord aga said ühe õhtuga otsa. Nimelt see käsitlemisel äärmiselt ebameeldiv tainas on ülimaitsev: krõbe, aga samas ei kõrbe ahjus kiiresti ära ning tunda on või maitset. Glasuurisime koos väikse vennaga ja ma pean tunnistama, et ega minu omad eriti head välja ei tulnud. Üks nendest asjadest, milles ma võin käed püsti tõsta ja öelda, et sellega ma hakkama ei saa. 










järgmise korrani   x

Comments

Popular posts from this blog

Eveline BIG VOLUME EXPLOSION! ripsmetušš

BYS Velvet lips liquid lipsticks

Products I Plan to Pan in 2023