The 12 days of Christmas: Morning routine

Väga kaua polnud mul ei hommikuti ega õhtuti kindlat nahahoolduse rutiini ning kasutasin erinevaid tooteid, kuidas kunagi. Kui nüüd aus olla, siis vahel üldsegi mitte midagi, seda just hommikul. Pigem pesin hommikuti nägu lihtsalt veega (need 5 lisaminutit magamiseks olid liialt ahvatlevad) ja see oligi kõik. Ma pean tunnistama, et mul polnud plaanis arendada endale välja kindlat rutiini, kuid ühel päeval avastasin enese jaoks, et mul on see kuidagi automaatselt tekkinud. Ma olen 100% õhtu-öö inimene ning hommikud pole absoluutselt mitte minu teema. Kuid kui ma ärkan hommikul umbes tund varem, kui pean uksest välja minema, olen tunduvalt rohkem ärkvel. 



Järgnevalt toodetest, mida hommikuti kasutan. Ma üritan hommikul asja võimalikult lihtsana hoida.
Alustan näo pesemisega ning selleks kasutan Neutorgena Visibly clear greibiga näopesuvahendit. Umbes kaks aastat tagasi otsisin selle toote kohta inimeste arvamusi ja enamik neist olid, et see ei tee midagi ja on üldiselt halb toode. Minu jaoks on tegemist tootesarjaga, mis hoiab mu näonaha korras. Lisaks on sellel tootel kergelt jahutav toime, mis on eriti sobilik hommikuks. Ainus asi on lõhn. Mina ei tunne ära greipi, pigem on selline võlts ja keemiline lõhn. Näo pesemisel see lõhn mind ei häiri ja ma üldjuhul ka ei tunne seda (võib tuleneda pikaajalisest kasutamisest), kuid enne ostmist soovitaksin ma seda poes nuusutada, et olla kindel. Kasutamisest. Tavaliselt teen enne käed märjaks ning siis lisan ühe pumba toodet ning ajan selle käte vahel laiali ning siis kannan näole (hoolas olla silmade ümbruses). Eemaldamiseks kasutan väikest käterätikut, mille teen eelnevalt märjaks.
Edasi tuleb näo niisutamine, Hommikuti kasutan selleks Mixa niisutavat ja rahustavat kreemi (8% glütseriiniga). Sobib kuivemale nahale ning samas on sobilik enne meigi kasutamist. Tavaliselt lasen 5-10 minutit imenduda ning siis alustan meigi pealekandmisega. 



Üheks oluliseks tooteks on ka huulepalsam. Kuna mulle meeldib vabal ajal kasutada punaseid ja marjatooni värve oma huultel, siis on oluline, et huuled oleksid pehmed ja korras. Ma pean tunnistama, et minu jaoks on see igal juhul oluline, sest pole vastikumat tunnet kui kuivanud ja katkised huuled. Mul on väga palju erinevaid huulepalsameid, kuid hetkel olen otsustanud lõpuni kasutada Maybelline Baby lips'i Hydrate palsami. Huultel on kerge, kuid niisutab pikaajaliselt. 
Täpselt selline näeb välja minu hommikune näohooldus rutiin.


I have watched lots of morning routine videos from youtube and I've never had one by myself. I just was to lazy to have one, specially in the morning. (Not a morning person). Couple weeks ago I just realized I've used same products for awhile now and now I decided to write about it.
In the morning I keep things as simple as possible.
I start with Neutrogena Visibly clear pink grapefruit face wash. About two years ago I read some reviews about it (from Estonian websites) and most of them were bad, so I didn't get it. In some point my skin was just so bad and I thought I've nothing to loose by getting and using it. I'm glad I did because my skin has been so much better ever since. I actually like the whole grapefruit range. Only thing what bothers me a bit is the smell. For me it's not grapefruit, it's just that fake and too strong smell. I think I'm used with it because it doesn't bother me then I'm using it but then I smell it from the bottle (for example for describing the scent) it's too much. I recommend to smell it before buying. Usually I take a bit of water and then face wash (one pump is enough) and mix them together between my hands. I use circle motions to clean my face.  I prefer to remove the product with wet face cloth as I find it easiest.



After washing my face I moisturize it with Mixa Soothing cream (8% glycerine). It's for dry skin and it's fine before makeup as well. Usually I let it to sink into my skin about 5-10 minutes.
As I like my red and berry toned lips I find moisturizing lips really important. Actually for me it's anyways important because there nothing worse than having crusty and chopped lips. I have way too many lip balms but currently I decided to use up Maybelline Baby lips Hydrate one. It's the best from baby lips and I like it as it light on the lips but still moisturizes them.
So this is my morning routine as I said like to keep it simple and it does the trick for me.

järgmise korrani   x











Comments

Popular posts from this blog

Eveline BIG VOLUME EXPLOSION! ripsmetušš

BYS Velvet lips liquid lipsticks

Products I Plan to Pan in 2023