The 12 days of Christmas: Evening routine

Õhtuti võtan ma enda jaoks natuke rohkem aega, kuid üritan siiski kasutada nii vähe tooteid kui võimalik. 


Õhtuti alustan silmameigi eemaldamisega. Selleks kasutan vatipatja ja Mixa mitsellaarvett (kuiva naha vastu). Siiani parim mitsellaarvesi, mida ma proovinud olen. Eemaldab ka silmameigi kerge vaevaga (see lause tuli nüüd välja nii, nagu oleks pärit reklaamist). Kuid täpselt nii see on, muide ma ei oska rääkida veekindla ripsmetušši kohta, sest seda ma ei kasuta. Olen seda mitsellaarvett mõnel korral ka näo puhastamiseks kasutanud ning see teeb oma tööd hästi ja lisaks sellele polnud mul mingisuguseid muid probleeme selle toote kasutamisega. Põhjus miks ma seda igapäevaselt kogu meigi eemaldamiseks ei kasuta on see, et on olemas kiiremaid viise.
Üheks selliseks on nt Beauty formulas näopesuvahend teepuuga. Täpsemalt saab lugeda SIIT. Nimelt pesen ma ühe korra oma nägu selle tootega ning siis teist korda Neutrogena Neutorgena Visibly clear greibiga näopesuvahendiga. Täpsemalt kirjutasin sellest oma hommikuse rutiini postituses. Õhtul meeldib mulle nägu pesta kaks korda selleks, et olla kindel, et kogu meik maha tuleks. 
Järgnevalt kasutan L'Oreali Triple active'i öökreemi. Tegemist on paksema kreemiga ning samas pole see liialt rasvane. Piisav, et hommikul ärgata niisutatud nahaga ning samas on kogu kreem hommikuks naha sisse imendunud. 
Viimaseks kasutan Blistex'i CherryBerry huulepalsamit. See palsam aitab mind alati kui mul huuled on väga katki ja kuivad. Õhtuti kasutan seda seetõttu, et palsamil on terve öö aega huultesse imenduda ning see aitab mu huultel püsida pehmete ja tervetena. 



In the evenings I take a bit more time for myself but I still don't like to use too many products every day basics. 
I usually start with removing my eye makeup by using Mixa Anti-dryness micellar water. So far it's the best I've tried. It makes removing eye makeup so easy. Now I don't use waterproof things on my eyes, so I can't talk about how this product removes them. More about the product. I've also used it to remove all of my makeup and I haven't had any problems with it. I don't use it as every day basics to remove all of my makeup because in my opinion there are some faster ways to do it.
I usually remove my face makeup with Beauty formulas oil control range foaming facial cleanser. More about it HERE. After that I double cleanse with Neutorgena Visibly clear pink grapefruit face wash. I wrote about it in my morning routine blog post. I double cleanse because I want to be sure I've got all of the makeup removed.
After cleansing my face I moisturize it with L'Oreal Triple active night cream. It's thick but not too thick. I mean in the morning my face is moisturized but I don't have oily face. Hopefully it makes sense. 
Last but not least I use Blistex CherryBerry lip balm. It's the one I go for then my lips are chapped but for preventing my lips from that condition I use that lip balm in the evenings. 




järgmise korrani  x

Comments

Popular posts from this blog

Eveline BIG VOLUME EXPLOSION! ripsmetušš

BYS Velvet lips liquid lipsticks

Products I Plan to Pan in 2023