The 12 days of Christmas: ELF essential 18 eyeshadow palette

Tegemist on minu kõige esimese lauvärvi paletiga ning eks seetõttu on see teistest ka natuke erilisem. Mina ostsin selle umbes aasta tagasi Buduaari turult ning ei tea, kuidas ja kas üldse on võimalik seda paletti veel osta. Eelneva tõttu olen ma väga pikalt mõelnud, kas teha selle paleti kohta postitust või mitte, kuid nagu näha, siis siin see on. 
Paletis on 18 värvi. Esimese rea värvid on matid, teise rea omad sädelusega ja kolmanda rea lauvärvid on metalse viimistlusega. Ma arvan, et just seetõttu on see üks parimaid palette, eriti neile, kes alles jumestusega alustavad. Kuigi tegemist on neutraalsete toonidega, siis mõned toonid on minu puhul natuke "mugavustsoonist" väljas. Lisaks mulle meeldib see, et lauvärvidel on pigmenti, kuid seda pole liiga palju ehk siis on sellega lihtne tegutseda. 
Paleti plussiks on veel suur peegel ja pintsel, mis sellega kaasas oli, on täiesti kasutatav, mitte selline pintsel, mille tavaliselt palettidega kaasa saab. 
Kui te seda paletti kusagil näete, siis soovitan väga osta. Mina maksin umbes 10 eurot ja olen väga, väga rahul. 



Matid välguga/mattes with flash on

Matid päevavalguses/ mattes with flash off

Sädelevad välguga/ shimmers with flash on

Sädelevad päevavalguses/shimmers with flash off


This palette is my first ever eyeshadow palette and I feel it makes it a bit more special to me. Now I'm not sure if it's still available. That's the reason I though about writing a post or not. 
Palette has 18 shadows. First row is full of mattes, second has shimmers and third row metallics. That's probably the main reason why I adore this palette so much. It just has everything I need. I mainly has neutral shades but also some out of my comfort zone. I also like that they aren't too pigmented because it's just a easy palette to create different eye looks. 
It also has massive mirror and a brush what I'm actually using.
I highly recommend it if you can get your hands on it. 


Metalsed välguga/metallics with flash on

Metalsed päevavalguses/ mettalics with flash off



järgmise korrani  x

Comments

Popular posts from this blog

Eveline BIG VOLUME EXPLOSION! ripsmetušš

BYS Velvet lips liquid lipsticks

Products I Plan to Pan in 2023