The to die for lipstick

Tõenäoliselt kõige imelikuma nimega huulepulgad, mis mul on. Tegelikult selle nime avastasin ma alles nüüd, seda blogi siin kirjutades. Tegemist on musta pakendiga, millele on mustas kirjas nimi kirjutatud ning esmapilgul ei jää see silma. Need huulepulgad on pärit Seppälä'st. Müügil olid need eelmisel suvel ja enam vist Seppälä kosmeetikat ei müü, vähemalt Tartus ma pole enam näinud. 

Vasakul 05 sailoress ning paremal 06 my lips

Ma arvan, et huulepulga hind oli 5.95, aga ma mäletan, et mina ostsin need 1-2 euroga. 
Ma mõtlesin päris pikalt, kas ma kirjutan neist oma blogis või mitte. Viimase põhjus seisneb selles, et ma pole kindel, kas neid on enam kusagil saadaval. Põhjus, miks ma kirjutan on see, et üks toonidest on minu üks lemmikuid ning tegemist on huulepulgaga, mida võib saadaval olla mõne teise nime all. Äkki keegi, kellel need juba olemas on, ei tea ühest pakendi eripärast, mille ka mina alles mitu kuud hiljem avastasin.


Esmalt toon 05 sailoress. Ma saan ise ka aru, et see kõlab nõmedalt, aga üheks põhjuseks, miks ma selle huulepulga ostsin, oli nimi. Tegemist on punase huulepulgaga, millel on kerge oranžikas alatoon. Tegemist on väga kreemika ja pigmendirohke tootega. Ma pean tunnistama, et esimene omadus on minu jaoks pigem miinuseks. Huulepulk läheb üpriski kergesti laiali ning kuna tegemist on niivõrd erksa tooniga, siis ei ole see ilus vaatepilt. Toon ise on väga kena ja minu avates sobilik just pigem suveks. Kuigi olgem ausad, mingeid kriteeriumeid pole, mis värvi, millal kanda.



Nüüd pakendi eripära, mille mina avastasin juhuslikult. Nimelt all on värvitud osa, mille saab huuepulga küljest eemaldada ning seal sees on huuleläige.


Teiseks toon 06 my lips. Ma olin täiesti unustanud selle huulepulga ning mõned päevad tagasi avastasin selle. Tegemist on nude tooniga, millel on roosakas alatoon. Tegemist on mati huulepulgaga, kuid samas on see piisavalt kreemikas, mistõttu ei kuivata see huuli ning toodet on lihtne peale kanda.





Kui punasel toonil on alumine läige väga sarnane huulepulgale endale, siis toon 06 puhul on läige nude tooni ehk roosakat alatooni selles pole. Mina ise neid läikeid väga kasutanud pole, sest ma tihti unustan, et need seal all on. Seega nendest ma täpsemalt kirjutada ei oska. Toon 06 my lips püsib huultel tunduvalt kauem kui toon 05 sailoress, vahe seisneb ilmselt selles, et üks on matt ja teine kreemika tekstuuriga.
Mõlemal huulepulgal on olemas ka lõhn, aga seda peab eraldi nuusutama, et seda tunda. Üleliigse parfüümiga need õnneks pole.

järgmise korrani  x

Comments

Popular posts from this blog

Eveline BIG VOLUME EXPLOSION! ripsmetušš

BYS Velvet lips liquid lipsticks

Products I Plan to Pan in 2023