Essence sun club päikesepuuder

Tänane postitus on Essence sun club päikesepuudritest. See on koht, kus kaks soovi saavad kokku. Nimelt olen ma juba pikka aega neist kirjutada tahtnud ja nagu ma näen, siis Essence postitused on kõigi lemmikud või vähemalt kõige enam vaatajaid kogunud, eriti postitus Essence põsepunadest.

Vasakul 01 natural ja paremal 02 sunny
Nüüd aga konkreetselt asja juurde.Esimest korda avastasin ma Essence päikesepuudri eelmisel aastal septembris ja ma arvan, et see oli üldse üks mu esimesi Essence tooteid ning ühtlasi ka minu kõige esimene päikesepuuder. Kõige esimesena ostsin tooni 02 sunny, sest toon 01 natural tundus liiga hele. Kuna tegemist oli septembriga, siis mu nahk oli päevitunud. Mulle isiklikult meeldivad mõlemad toonid. Minu arvates kõige olulisem on see, et mõlemad on täiesti matid ning arvestades, et ühe hind oli 3.99, on see haruldane nähtus, vähemasti minu arvates. Mõlema puudriga on kerge "töötada". Põhjus on sama nagu Essence põsepunadega, nimelt pole need kohe algselt väga pigmendirohked ja seega on neid lihtne kasutada. Samas annab toodet üles ehitada ja eelnevast ei maksa seda välja lugeda nagu üldse pigmenti poleks, on küll. Tootel on ka üks väike, väike negatiivne asi. Täpsemalt siis lõhn, ma olen kuulnud, et mõned inimesed ütlevad, et sellel puudril on mõnus kookose lõhn, aga mina seda kahjuks ei tunne. Minu arvates on sellel algselt väga tugev ebameeldiv parfüümi lõhn. Õnneks on sellel asjal positiivne lahendus. Ka esimestel kordadel toodet kasutades ei jää nahale mingisugust lõhna ning nii umbes peale 10 kordset kasutust lõhna enam ei tunne. Kellele juhuslikult lõhn üldse ei meeldi võib päikesepuudrit lihtsalt natuke lahtisena hoida ja siis peaks see "ära tuulduma", Minu jaoks on need kaks päikesepuudrit tooted, mida ma kasutan iga päev, kord üht, kord teist, oleneb sellest kuidas ja milleks ma seda kasutan.
Muide puudrit ennast on päris palju15 g ja puudrile on pressitud kahe tõnäoliselt tantsiva naise kontuuri, minu arust natuke tobe, aga samas see pole üldse oluline.
Esiteks siiski toon 01 natural, mis on suhteliselt hele ning kirja järgi mõeldud blondidele ja heledama nahaga inimestele. Mina ostsin selle endale umbes jaanuaris-veebruaris, sest toon 02 sunny oli selleks ajaks minu jaoks juba liiga tume. Tegemist siiski pigem sooja tooni päikesepuudriga, kuid pole liiga soe. Mina kasutan seda nii kontuurimiseks kui ka lihtsalt üle põskede.Kuigi praegu on juba juuni, siis siiski leiab minu poolt hetkel rohkek kasutust toon 01 natural.




Teiseks toon 02 sunny, mis on brünettidele ning jumekama nahaka inimestele. Nagu te piltidelt ka näete, siis selle tooni puhul olen ma jõudnud põhjani. See ei tähenda seda, et see mulle toon 01 väga palju rohkem meeldiks, vaid arvesse tuleb võtta seda, et seda tooni kasutasin ma mitu kuud varem ja siis oli see üks toon mu igapäevases kasutuses. 02 sunny on oranžika-punaka alatooniga ehk pigem nagu terracota toon. Kuigi paljud on öelnud, et nemad seda kontuurimiseks ei kasuta, siis mina kasutan seda sellel eesmärgil tithi. Samas ma peaksin vist siinkohal mainima, et minu kontuurimine ei ole niivärd range, Ma teen kontuuri natuke tugevamalt ja siis hajutan seda laiali terve põse ulatuses, kui see vähegi tundub kellegi jaoks loogiline.





Pildilt avastasin, et olen "laisalt" ülemist tooni eemaldanud ja seega on seda näha. 02 sunny on alumine.
Päikesepuuder on tõenäoliset minu lemmik osa kogu meigist üldse ja ma ei mäleta viimast korda, mil ma meiki tehes selle osa oleksin vahele jätnud. See, et ma kasutan Essence sun clubi tooteid ja ma pole tundnud vajadust isegi vaadata teisi päikesepuudreid on päris muljetavaldav. Kui keegi küsib kas ma soovitan neid, siis muidugi. Sest ausalt kui palju matte päikesepuudreid Te teate, mille hind jääb alla viie euro, minul vähemalt ühetgi teist hetkel pähe ei tule.


Üleval 01 natural ja all 02 sunny
Vasakul 01 natural ja paremal 02 sunny


järgmise korrani   x

Comments

Popular posts from this blog

Eveline BIG VOLUME EXPLOSION! ripsmetušš

BYS Velvet lips liquid lipsticks

Products I Plan to Pan in 2023