Rimmel Glam eyes lauvärvid

Tegemist on Rimmeli üksikute lauvärvidega. Mina ostsin need Ideaal Kosmeetikast ning kumbki maksis 3 eurot. Mõlemal värvil on oma põhjus, miks need minu kollektsioonis on.


Vasakul 171 fancy topaz ning paremal 030 smokey quartz
 Esiteks leidis minuni tee toon 171 fancy topaz, mis on metalse viimistlusega tumedam telliskivi punane. See on parim kirjeldus, mille ma suudan anda. Põhjus, miks ma selle ostsin oli see, et ma tahtsin proovida, kuidas mulle sobib punakas lauvärv. Pean tunnistama, et väga ei sobi. See teeb mu silmad selliseks nagu need oleks punaseks hõõrutud või ma oleksin haige. Kuigi seda kandes väga natuke laule, siis on see kena.





Teiseks toon 030 smokey quartz, mille ma ostsin algselt ainult sellepärast, et see oli ühes Tanya Burr'i videos. Minu jaoks tundus see siis nii lahe, et mul on lauvärv, mida ma olen näinud mõnes youtube'i videos, sest olgem ausad, Eestisse jõuavad paljud tooted tunduvalt hiljem, kui mujale nign paljusid brände meil polegi. Kuid tagasi asja juurde. Toon 030 smokey quartz on tegelikult väga väärt toon, ma mõtlen, et väga väärt toon lisaks sellele, et Tanya Burr seda oma videos kasutanud on. Tegemist on väga ideaalse igapäevase lauvärviga, mida kanda üle terve liikuva lau. Tegemist on sädeleva lauvärviga ning seetõttu on see väga hea toon kiireks kasutuseks. Lau keskosas jääb see hele ning koopajoonel natuke tumedam ehk ühe tooniga saab kõik tehtud. 





Fancy topaz on sooja tooni lauvärv ning smokey quartz pigem külma tooni. Mõlema tooni pigment on väga hea ning ma olengi kuulnud, et Rimmeli üksik lauvärvid on tunduvalt parema pigmendiga kui näiteks väiksed Rimmeli lauvärvi paletid (duod,triod...). Ise ma seda öelda ei oska, sest rohkem Rimmeli lauvärve mul pole.

järgmise korrani   x

Comments

Popular posts from this blog

Eveline BIG VOLUME EXPLOSION! ripsmetušš

BYS Velvet lips liquid lipsticks

Products I Plan to Pan in 2023