H&M Nude lauvärvipalett

Nii palju kui mina asjaga kursis olen, siis Eestis praegusel hetkel veel H&M-s kosmeetikat ei müüda, kuigi mul on kusagilt meelde jäänud, et seda hakatakse tegema sügisel. Elame, näeme. 
Mina ostsin mõned H&M-i kosmeetika tooted Soomest, peamiselt lihtsalt huvi pärast, mida need endast kujutavad. Kokku ostsin vist 4 asja, kuid tänane postitus tuleb Nude lauvärvipaletist, mille nimeks on soft nudes. Tegemist on suhteliselt heledate toonidega ning tagantjärele mõeldes oleks võinud siiski osta ka mõne smokey sarjast, et saada pigmendist rohkem aimu, sest selles konkreetses paletis on pigmentatsiooniga nii ja naa. 




Ma arvan, et need lauvärvid maksid 4.99 ehk siis umbes euro ühe lauvärvi eest, sest selles paletis on kokku 5 täiesti normaalses, isegi pigem suuremas suuruses lauvärvi. Kaks neist on sädelevad lauvärvid ja kaks on matid ning üks on selline vahepealne. 





Kõige esimene toon oli algselt selline, millele ma väga kasutust ei leidnud, kuid mõned nädalad tagasi ma avastasin, et tegemist on väga kena särapuudriga. Selles lauvärvis ei ole suuri glitri tükke ja see jääb põskedel ilusa särana ning lisaks sellele saab seda kasutada ka lau keskel ning silma sisenurkades. Ehk kokkuvõttes on tegemist kena särapuudriga, mis on keskmise pigmendiga ja selle tooniga võib täiesti rahule jääda.

Teine toon on matt nahavärvi toon, millega saab väga edukalt hajutada tumedamat lauvärvi. Kahjuks aga miinuseks on see, et see on selle lauvärvi ainus rakendus. Igal teise juhul on see minu nahatooniga liiga sarnane, et sellel mingit väljapaistvust oleks. 
Kolmas toon on sädelev kuldne. Minu lemmik. Ilmset kõige pigmendi rikkaim sellest paletist. Samas ka seda tooni peab laule mitu korda kandma, et värv ilusti välja paistaks. Ainus põhjus, miks see lauvärv on minu jaoks natuke nii ja naa on see, et see toon on natuke liiga puudrine, aga samas on see ka suhteliselt pehme. Selline natuke vastuoluline, aga siiski on tegemist minu ühe igapäevaseima tooniga.
Neljas toon on minu arvates kõige mõttetum sellest paletist. Tegemist on hallika tooniga, aga minu arvates seda laugudel näha ei jää ja selle tooni pigmentatsioon on ka alla arvestuse. Mina algselt proovisin seda kasutada, aga mingit tulemust sellel polnud. Ka käele pidin ma seda tooni kõige rohkem peale kandma, et midagi üldse näha jääks. 
Viiendaks on keskmine pruunikas sädelev toon. Kasutanud ma mingil põhjusel seda väga pole, kuid täna selle paletiga neid pilte tehes ma avastasin selle. 



Panin kaks pilti, et värvid paremini esile tuleksid, mingil põhjusel sellel pildil näeb mu käsi nii surnud välja.


Üldiselt on tegemist keskmiselt rohkem puudriste lauvärvidega ja ka keskmise pigmentatsiooniga. Samas ei saa millegi üle vinguda eriti arvestdes hinda. Ma arvan, et ma väga osta ei soovitaks, kuid samas kui see olemas on, siis saab sellega erinevaid look'e teha küll. Minu jaoks oli lihtsalt huvitav proovida, milline on H&M-i kosmeetika.


järgmise korrani  x

Comments

Popular posts from this blog

Eveline BIG VOLUME EXPLOSION! ripsmetušš

BYS Velvet lips liquid lipsticks

Products I Plan to Pan in 2023