Eveline 3D glam effect huuleläiked

Mõni aeg tagasi tegin ühe postituse Eveline ripsmetuššist ning selles postituses väitsin, et pole väga Eveline tooteid kasutanud. Sorides oma sahtlis, leidsin ma veel mitu Eveline toodet. Üheks neist olid siis Eveline 3D glam effect huuleläiked.


Minu kõige esimene huuleläige oli Eveline oma, see oli tavaline läbipaistev rohke sädelusega ning sain ma selle umbes 10 või nii aastaselt. Kusjuures veel mõned aastad tagasi oli see mul veel alles, kuigi pigem mälestusena ent siiski.
Eveline 3D glam effect huuleläiked lõhnad minu arvates väga hästi, neil on selline magus lõhn, mitte liiga läila ja see lõhn meenutab mulle midagi. Ma ütleks, et mullinätsu, aga samas see pole päris see, aga mullinäts annab siiski aimduse. Esimene asi mis mind selle toote juures avades koheselt üllatas oli pintsel. Need läiked pole tavalise svammist harjakesega, vaid pintsliga. Midagi täiesti uut minu jaoks.


Värv mõlemal toonil on kreemikas, ilma sädeluseta ning suhteliselt pigmendi rikas, arvestades, et tegemist on huuleläikega, siis väga pigmendi rohke. Mõlemaid on huultel mugav kanda, need pole kleepuvad. Peal püsivad umbes 1-2 tundi, vähemalt minu puhul, muidugi oleneb ka söömisest joomisest.  
Minul on kaks tooni 346 ja 347. Ma pean tunnistama, et ma pole eriti ekstaasis, et neil on ainult numbrid, aga helgemast poolest vaadatuna hea, et numbridki on.
346 on pruunika alatooniga nude.




347 on erk oranž - muide see pole ainult pakendis nii erk, vaid ka huultel.







Mina soovitan neid läikeid väga. Ühe hinnaks on umbes 4 eurot.


järgmise korrani  x

Comments

Popular posts from this blog

Eveline BIG VOLUME EXPLOSION! ripsmetušš

BYS Velvet lips liquid lipsticks

Products I Plan to Pan in 2023