Empties #5


Another punch of empties.


Buk nail polish removers. I used to love these but now I've actually went back to regular nail polish remover. Need Buki küünelaki eemaldid olid minu lemmikud paar aastat, nüüd ma olen aga liikunud tagasi täiesti tavalise eemaldi juurde. 



 Jessup brushes. These two started to shed so I decided to get rid off them. Need kaks hakkasid karvu välja ajama ning seetõttu ma otsustasin, et on aeg need ära visata.


Oriflame eyelash curlers. This curler is so old and again it just was time to get rid off it. Sama nagu eelmise kohta, see ripsmekoolutaja on nii vana, et oli aeg uus osta (tähendab ma siiani ostan seda). 


Mexx Fly high perfume. Not actually sure if it actually is perfume or just some type of spray. However I really enjoyed it. Ma ei tea, kas see on päris parfüüm või lihtsalt tualettvesi. Igatahes tean ma seda, et mulle väga meeldib see.


Essence colour and go nail polish in the shade 110 Do you speak love? My favourite red nail polish. Minu lemmik punane küünelakk.


Neutorgena lip balm. Really recommend it. Väga meeldib see huulepalsam ning reaalselt ka aitab. Blistex medplus cherry berry lip balm. Also liked this one, it has nice cooling effect. Jällegi mõnus palsam ning sellel on selline jahutav efekt. Baby lips Hydrate lip balm. My favourite one out of the baby lips range, however it's not moisturizing enough. Minu lemmik baby lipside hulgast, kuid mitte minu lemmik üldiselt, pole piisavalt niisutav.


Maybelline master shape brow pencil. It was in my 2015 favourites, so it should say something. I haven't repurchased it yet because I wanted to dry out some other brow products, but in some point I definitely will. See kulmupliiats oli ka minu 2015 aasta lemmikute hulgas. Ma olen kasutanud teisi kulmutooteid ning seetõttu pole seda veel uuesti ostnud, kuid millalg kindlasti teen seda.



järgmise korrani   x

Comments

Popular posts from this blog

Eveline BIG VOLUME EXPLOSION! ripsmetušš

BYS Velvet lips liquid lipsticks

Products I Plan to Pan in 2023