Empties #6



Manhattan soft matte loose powder. I had it for an ages and just got tired of it. Mine was in the shade 1 natural and it was a little bit too dark for me in wintertime, but in general it was quite good. Manhattani puuder oli mul väga pikka aega ning ma lihtsalt tüdinesin sellest. Mul oli toon 1 natural ning talviseks ajaks oli see minu jaoks natuke tume, kuid üldiselt on tegemist hea puudriga.


Maybelline dream pure bb-cream. So far my favourite one. Light shade isn't too orange as I usually find bb-creams to be. I recommend to try this one. Minu lemmik bb-kreem siiani. Hele toon pole liialt oranž nagu üldiselt bb-kreemid olema kipuvad, soovitan proovida.
Yellow toned powder from eBay. I really enjoyed it but because it came from the face palette I won't repurchase it. Mulle väga meeldis see eBay kollaka alatooniga puuder, kuid kuna see tuli paletis, siis uuesti ma seda ei osta, sest teised 5 tooni on mul siiani alles.


Manhattan eyemazing liner. It's a decent one but the brush is a little bit too long for me (bare in mind I'm not goo at applying liquid liner). Good thing was it didn't tried out quickly. Täiesti keskpärane vedel lainer, minu jaoks oli pintsel natuke liialt pikk. Positiive oli see, et see ei kuivanud kiiresti ära.


Oriflame eye duo. I actually don't know the name of it. It just has eyeshadow crayon on side and the other side is eye pencil. It's just was so old that it was time to get rid off it. See on 2in1 toode, ühes otsas on lauvärv ning teises silmapliiats. See on lihtsalt nii vana, et oli aeg see ära visata.


Avon invisible light concealer. Again it's so old. It's meant to be highlighting pen, but it has massive junks of glitter in it, so I didn't like it at all. Jällegi toode, millest oli aeg lahti saada. See peaks olema silmaalustele sära andmiseks, kuid peitekreemis on väga suured sära osakesed, mis mõjuvad äärmiselt ebaloomulikult ning seetõttu mulle see peitekreem üldse ei meeldinud.


H&M matte lip crayon. It was so dry that the actual product broke from the plastic thing. See oli nii kuiv, et huulepulk murdus pakendi küljest lahti. 


Gosh let's twist eyeliner. It's broken, but it's also meant to be waterproof which it's not. It just smears everywhere. Pliiats on katki. See peaks olema veekindel pliiats, kuid see läheb väga kiiresti laiali ning "panda silmad" on reaalsus.


Essence I heart stage eyeshadow primer. I loved it sooo much, but in certain point I felt my eyes were really dry. I think it was due to product getting old. I actually still want to repurchase it because it made my eyeshadow to last all day. However Essence game out with brightening eyshadow base and really want to try that one instead of this because it seems to be more suitable for my pale skin. Essence'i lauvärvialuskreem on super toode, lauvärv tõesti püsib silmadel terve päeva. Ma arvan, et minu oma läks vanaks ning siis see hakkas liigselt minu silmi kuivatama. Kindlasti tahan uuesti osta. Essence'il on nüüd ka uus versioon, mis on tunduvalt heledam ning ma pole kindel, kas seda on Eestis saadaval, kuid ma lähen varsti Saksamaale ning loodan selle sealt ülesse korjata. 


Rimmel lasting finish nude foundation. I think it's my all time favourite foundation and I just repurchased it yesterday after many battles with myself then I was like no, don't buy it you still have so many other ones to use. I like it because it's in my shade and it's really difficult to find pale foundation shades. Also really like the formula as well. Mine is in the shade 09 light ivory. See Rimmeli jumestukreem on ilmselt minu absoluutne lemmik nendest, mida siiani proovinud olen. Eriti meeldib mulle toonide valik, üks väheseid jumestuskreeme, mida on saadaval heledates toonides ning mis ei oksüdeeru grillkanaks. Lisaks toonide valikule meeldib mulle ka jumestuskreem ise väga.



So there were 3 empties in the row but I just wanted to get these out of the way. Also I'm really sorry for the lack of blog posts but I just seem to have the busiest semester and all the little free time I have goes for relaxing, but I'll try my best because I really miss blogging. I also try to post more to Instagram, so if you are interested what I do, go check my insta out. You can find it from the right sidebar. 
3 tühjade potsikute postitust järjest, kuid need olid mul juba ammu plaanitud ning ma tahtsin need ülesse saada. Ühtlasi thatsin vabandada, et mu blogis pole eriti uusi postitusi, sest mul on vist kõige hullem semester üldse, mis siiani olnud ja vaba aega peaaegu pole. See mis on läheb 100% puhkamisele ja ennast kõigest välja lülitamisele. Küll aga olen ma igatsenud blogimist ning üritan postitada nii palju, kui jõuan. Samas mingeid tähtaegu ma endale seekord ei pane. Tuleb, mis tuleb ja saab, mis saab. Ma üritan rohkem postitada Instagrami ning seal saab hetkel rohkem minu tegemistega kursis olla. Link on paremal külgreal. 

järgmise korrani  x

Comments

Popular posts from this blog

Eveline BIG VOLUME EXPLOSION! ripsmetušš

BYS Velvet lips liquid lipsticks

Products I Plan to Pan in 2023