NIVEA Soft ja JOJOOBIÕLI

Esiteks alustan sellest, et nii palju siis reedel postitamisest. Tegelikult hommikul olin ma päris kindel, et ma jõuan oma postitusega valmis enne südaööd. Päev aga läks oodatust palju kiiremini (see selleks). Selle nädala reede jõudis jube kiirelt ja tegelikult see oligi teatud määral mu eesmärk, miks ma tahan postitada just reedeti. Loodan, et sama plaan jääb ka edasipidi toimima.
Nüüd aga asja juurde. Terve nädala olen tegelesin tavapärasest suurema aktiivsusega kooliasjadega ja otseselt tänasele postitusele ei mõelnud. Hommikul aga taipasin, et oleks õige aeg seda teha. Nii mul möödus terve õhtupoolik, mil ma igal vabal hetkel üritasin jõuda otsusele, millest ma tahaksin kirjutada ja üldse mida kirjutada. Lõpuks jõudsin järeldusele, et kirjutan sellest, millega mul hommikul tegeleda tuli.
Algselt tahan välja tuua, et üldiselt on mul kombineeritud näonahk. Ma ise arvan, et kõige tüüpilisem variant sellest on sama nagu minugi puhul ehk rasune T-tsoon ja ülejäänut nimetaks ma pigem normaalseks nahatüübiks. Kuigi ma eelnevalt nimetasin, et T-tsoon on rasune, siis nahk mu otsaesisel teeb lihtsalt seda, mida ise soovib. Üldreegel on see, et sügisel esimeste külmakraadide ja jahedate tuultega muutub lauba rasune nahk kuivaks. 2014.aasta sügisel märkasin, et nahk on kuivem kui varasematel aastatel.(Just praegu tulin ma mõttele, et seoses ülikooli minekuga, elan ma nädala sisestel päevadel korteris ja ma olen kuulnud, et keskküte võibki tekitada kuivemat nahka). Otsisin siis kõik oma paksema konsistensiga tugevalt niisutavad kreemid välja ja mingi aja jooksul see aitas, aga samas mul pidi siiski pidevalt mingisugune kreem kotis olema, et seda vajadusel kasutada ning eks see kreemipotsik nägi ikka piisavalt päevavalgust. Kuigi sel talvel polnud palju väga külmi ilmasid, siis nahk mu laubal jõudis siiski ka kestendamise faasi. Umbes kuu aega tagasi nägin ma mingisuguses ajakirjas reklaami Bio-oil'ist. Peale seda läksin ma apteeki ja ainus asi, mida ma reklaamist mäletasin oli see, et tegemist on oranžikat tooni õliga. Ilmselgelt polnud sellest informatsioonist just palju abi, et jõuda selle konkreetse tooteni. Peale seda hakkas äärmiselt tore proviisor soovitama mulle teisi õlisid ning siis jõudsin ma välja selleni, et avastasin end kassa juurest ühes käes rahakott ja teises jojoobiõli. Ma tunnistan ausalt, et varem polnud ma sellisest asjast midagi kuulnud. Teiseks tunnistan seda, et ma ei teinud peale seda ka arvutis suuremat uurimistööd sel alal, mida ma nüüd just endale ostsin, sest mulle piisas tootel olevast kirjeldusest, mis kõlab nii: unikaalse koostisega naha niisutaja, taastab norm PH taseme. Pehmendab nahavigastusi, -põletikke, ekseeme, psoriaasi, aknet, avab poore, kaitseb nahka külmamõjude eest. Antioksüdant. Hea juuste hooldusvahend. Sobib igat tüüpi nahale.
Kuigi nagu ma aru saan, siis on see mõeldud erinevate toodete sisse segamiseks, kuid mina isiklikult kasutan õli otse pudelist. Igapäevaselt ma küll jojoobiõli (muide tegemist on 30 ml pudeliga, mille ostsin Apothekast ning mis maksis umbes 5 eurot) ei kasuta, kuid teen seda koheselt, kui tunnen selleks vajadust. Täpselt nii ka täna hommikul oli. Lisaks näole kasutan ma jojoobiõli ka kehal, kus parajasti tekivad kuivad "laigud" ja siiani olen ma sellega väga rahul.



Järgmiseks tahan jõuda Nivea Refreshingly Soft Moisturizing kreemini. Tegemist on siis kreemiga, millest ma olen üldiselt ainult head kuulnud ja mitmed kuud tagasi ostsin isegi ühe purgi seda oma vanaemale. Alles hiljuti käisin Maximas ja nägin, et kõik nivea tooted olid vist -40%. Uurides Nivea tooteid lähemalt, avastasin, et seda kreemi müüakse ka tuubis (75ml) ja  nii see kreem minu riiulile jõudis. Kodus asja täpsemalt uurides avastasin, et Nivea Soft kreem sisaldab nii jojoobiõli kui ka E-vitamiin. Tegemist on väga niisutava, kuid samas kergema konsistentsiga kreemiga. Ma ei oska anda ülevaadet selle kohta, kas see kreem ummistab poore, sest endal on mul aeg-ajalt vistrikega probleeme lõuapiirkonnas, kuid Nivea kreemi olen ma kasutanud ainult laubal (hetkel näol kasutan Lumene Glow without shine kreemi - meeldib väga). Mis mulle veel Nivea kreemi puhul meeldib on see, et tegemist on universaalse kreemiga ehk seda saab kasutada nii näol, kehal kui kätel. Seega see kreem reisib hetkel minuga kaasas. Lisaks sellele, et tegemist on väga hea kreemiga, on see ka väga soodne (minu mälu järgi oli 75 ml tuub umbes 2.50)



Mõlemad tooted on tihedas kasutuses ning minu kuiva naha probleemid on need üldjuhul lahendanud, kuigi on siiski mõned nüüdseks juba harvad hommikud nagu täna, kus mu nahk on kuiv ja kestendab ning karjub niisutamise järele (nüüdseks jojoobiõli ilmselt).

Juhul kui keegi soovib (kui keegi üldse mu blogi loeb), siis ma otsisin ka lingi, mis kirjeldab täpsemalt, millega jojoobiõli puhul tegemist on ja milleks seda kasutada jne. 


reedeni x

Comments

Popular posts from this blog

Eveline BIG VOLUME EXPLOSION! ripsmetušš

BYS Velvet lips liquid lipsticks

Products I Plan to Pan in 2023