Kõige esimene postitus ehk kõige originaalsem pealkiri

Ma olen juba väga pikalt mõelnud blogimise peale. Ma ei tahaks kohe alguses end kindlatesse raamidesse panna, millest kirjutada. Üleüldse eks seda näeb mõne aja pärast, kuidas mulle see asi meeldib ja kui palju ma reaalselt ka blogin, sest mõtted on ikka tavaliselt ilusamad ja paremad kui tegevus lõpuks ise.
Kuigi tõenäoliselt tahaks ma kõige rohkem kirjutada nn iluteemadel. Kiire ääremärkus: mul puuduvad igasugused kosmeetika jm selle alased teadmised, aga ma tahaks lihtsalt kirjutada sellest, mis mulle meeldib ja mis mitte. Kui ma iseenda vastu nüüd päris aus olen, siis ma tahan endale leida mingit sisulist põhjendust sellele, miks ma igal kuul kulutan mingi summa nn ilu-asjadele (loe: blogiga üritan leevendada süümekaid mingil määral; mitte, et neid just nüüd ülemäära palju oleks, aga siiski, mingi ettekäände peab leidma).
Ja nüüd jõuan küsimuseni, mis võib tekkida, KAS TÕESTI JÄLLE MÕNI NN ILUBLOGI, KAS NEID JUBA PIISAVALT POLE. Jah, ilmselt tõesti on ning MIDA UUT MINU BLOGI SISALDAKS. Sellele küsimusele vastust ma ei teagi. Ma ei taha hakata tegema mingeid review ‘sid, vaid lihtsalt, mida ma asjast arvan (just taipasin, et põhimõtteliselt review täpselt see ongi; aga mu mõte oli selles, et ma ei oska väga täpselt rääkida erinevatest koostisosadest või kirjeldada lõhna jne).
Ausalt ma ei kujuta ise ka ette, mis sellest asjast siin üldse välja tuleb, selle kohta öeldakse ELAME-NÄEME. Asi, mida ma selleks hetkeks, kui ma seda siin trükin tean, on see, et mulle meeldib mõte blogist ja mulle pakub tõsiselt huvi kõik “iluga” seotud. Samad ma just taipasin, et ma võin kirjutada sõna ilublogi ja see on täiesti ok, aga kui ma hakkan kirjutama, et iluga seotud, siis minus tekib mingisugune tõrge. Kõlab kuidagi tobedalt.
Ma üritasin enda jaoks valmis mõelda ka selle, millal ma postitama hakkan. Praegusel hetkel on ma mõelnud, et ma üritan lisada uue postituse igal reedel. Eks see on jällegi asi, mis ise mingi aja jooksul ise välja kujuneb.
Mis mulle praegu pähe tuli on see, et mõned asjad siin tekstis võivad tunduda vastuolulised nt see, et ma ei taha nimetada seda siin ilublogiks, aga samas on see asi, millest ma tahaks kõige rohkem kirjutada. Nii see ongi, aga ma soovin jätta ruumi ka sellele, mida ma mingisugusest asjast arvan või mida ma ise mingil hetkel tunnen, et ma siia postitada tahaks.
Praegusel hetkel mulle tundub, et mul on kõik kirjutatud, mida ma oma blogi nii-öelda sissejuhatuses kirjutada tahtsin.
reedeni x

Comments

Popular posts from this blog

Eveline BIG VOLUME EXPLOSION! ripsmetušš

BYS Velvet lips liquid lipsticks

Products I Plan to Pan in 2023