August faves

During the month of August I didn't like many products but there still were some. 
Let's start with Makeup Revolution. I absolutely adore the redemption palette iconic 1. It's a dupe for Urban Decay Naked palette. I own any Naked palette but I have dupes for all of them and I have to say that original shades are my personal faves. Iconic 1 does have really pigmented and soft shadows. Only one I have problems with is the second shade, it's my fave but it also is so shimmery and due to that it has pretty bad fall out. I haven't had that problem with any other shade. I don't think I reached for any other eyeshadows in August. 
Makeup Revolution Go to the city palette highlighter was my higlighty fave. More about it in my blog post HERE.
The cheapest and best contour shade I've found has to be Makeup Revolution mono shadow in the shade Mocha love. More about it HERE.
I got the Maybelline color tattoo 24 hr in the shade 05 eternal gold when I was in Riga and since I've used it as eyeshadow base. It work wonders: firstly it keeps shadow on all day and the specific shade goes well with Makeup revolution iconic 1 palette.
I've had Maybelline Lash sensational mascara  for couple of months now and it took me for an ages to decide whether I like it or not. I like it as it doesn't clump and gives so much volume and also lengthens my lashes. But a guess I just hoped to much as it so hyped up product. You know that feeling then the thing is actually good but as you have heard so many good things about it you're hoping it to be out of this world. I have to say for me the formula was a little bit wet but it sort it out within month or so.
I also have been loving Mentos Popins. They're sour tasted chewing candies and I basically love everything sour tasted.


Augustis ei kasutanud ma väga palju uusi tooteid ning ma ei tahtnud panna siia ka midagi suvalist lihtsalt postituse jaoks, kuid olid mõned tooted, mis paistsid silma ning mida ma kasutasin teistest tunduvalt rohkem.
Esiteks Makeup Revolutioni Redemption palett iconic 1, mis on sarnane Urban Decay Naked paletile. Minu lemmiktoon on teine, kuid kuna selles on palju säraosakesi, siis väga palju lauvärvi kandub silmade alla. Seega soovitan teha silmameigi enne näo oma. Teiste toonidega mul seda probleemi pole ning tegemist on väga pigmenteeritud ning pehmete lauvärvidega, mida on lihtne hajutada. Üllatavlt hea kvaliteet eriti arvestades hinda, milleks on umbes 5-6 eurot (4 naela).
Leidsin end pidevalt haaramas ka Makeup Revolutioni Go to the city paleti särapuudri järele, Täpsemalt sellest paletist saad lugeda SIIT.
Minu lemmikuks näo modelleerimis tooteks on Makeup Revolutioni mono shadow toonis Mocha love. Jällegi täpsemalt SIIT
Maybelline'i color tattoo 24 hr toonis 05 eternal gold soetasin endale Riiast ning sellest ajast alates olen seda kasutanud lauvärvi põhjana. See toode aitab puuder lauvärvil paremini laule kinnituda ning samas ka hoiab lauvärvi kauem peal. Lisaks sellele läheb konkreetne toon väga hästi kokku Iconic 1 paletiga. 
Maybelline lash sensational ripsmetušš on mul olnud mitu kuud ning mul võttis päris kaua, et otsustada, kas ma panen selle oma lemmikutesse või mitte. Tegemist on väga hea ripsmetuššiga, mis lisab volüümi, pikkust ning eraldab ripsmed ka peale 4ndat kihti. Kuna tegemist on tootega, mida kõik armastavad või vähemalt peaaegu kõik, siis ilmselt kruvisin ma oma ootused liialt kõrgeks ning ootasin, et see annab mulle 2 meetrised ripsmed. Olgem ausad see on väga ebareaalne ning kui ma suutsin lõppuks oma eelnevad ootused alla suruda, siis ma sain lõpuks aru kui hea tuššiga tegu on. Lisaks sellele püsib see peal terve päeva ega hakka alumist laugu määrima.
Mentos Popinsid on hapud nätsukommid. Põhimiselt kõik hapuka maitsega kommid lähevad mulle peale ning nii ka need. Peamine pluss on see, et pakk on väike, sest mõni ei suuda enne lõpetada kui pakk tühi.

järgmise korrani  x

Comments

Popular posts from this blog

Eveline BIG VOLUME EXPLOSION! ripsmetušš

BYS Velvet lips liquid lipsticks

Empties 2022 # 4